Vid skrivdesken

Nu har arbetet efter en välbehövlig paus för lite sportunderhållning förflyttats till datorn. Fingrarna leker lätt över tangentbordets yta. Knappar trycks ner i rask takt och vips så var en tredjedel av artikeln klar. Jag som knappt ens kommit igång ordentligt. Har bara mjukat upp texten. Kommer väl bli till att stryka en hel del sen, men det får bli ett senare bekymmer. Är för övrigt inne på min åttonde kopp kaffe för dagen. Tror det är något slags av personligt rekord jag siktar mot. Vore trevligt att komma över det magiska tio-sträcket också. Enda nackdelen med kaffe är att man måste gå och pissa hela jävla tiden. Men jag har rätt nära till toan, så det är lugnt. Nu är det dags att arbeta vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0