Utpumpad

Huh, innan när jag kom hem från mitt möte med min responsgrupp blev jag helt matt. Snudd på utslagen la jag mig och vilade i min lilla, obekväma soffa. Det suger liksom musten ur en det här studerandet. Fast nu känns det mest bara skönt. En hel veckas ångest var tvungen att få lämna systemet. Mötet med responsgruppen gick bra. Det var endast några få detaljer på min text de hade åsikter om, annars tyckte de alla om den och då blev jag lite stolt. Vissa kan jag tydligen impa på, det känns ju bra. Sen att lärarna säkert inte kommer gilla den är en annan femma.

Snart kommer Simon med lite fikabröd, kaffet står på bryggaren och puttrar. Hmm, fick för mig att det var ikväll jag hade tvättid men det är på torsdag tror jag nu. Blev hastigt osäker men ett tecken är att ifall Frida inte kommer hem så är det ingen tvätt. Då ska jag skriva om The Wire.

Kommentarer
Postat av: Anonym

puss. kan du ringa................

2008-03-12 @ 19:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0