Uppe med tuppen

Oh herregud vad klockan inte är mycket. Så här tidigt var det längesen jag var uppe. Kan ha hänt typ vid min farmors begravning men det är ju ändå en begravning och inte vilken dag som helst. Är lagom lovligt seg och försöker gaska upp mig så gott det går. Ska iväg, "ut på fältet" idag, får vi se om jag kommer hem tomhänt eller inte, ack så spännande, ack ack ack. Nu ska jag äta frukost och ladda in en två-tre koppar kaffe. Idag kommer kaffekonsumtionen för övrigt hamna på över sex koppar, det vill jag lova. Önska mig lycka till. Puss

Kommentarer
Postat av: E.P

Skumt, vaknade också runt halv 7 idag:(

2008-03-11 @ 07:35:22
URL: http://lickyourboots.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0