Solen är grön, solen är toppen

Fredag är det idag och solen skiner ute. Steg upp för någon timme sedan och har slängt i mig en frukost och tagit en liten luring på bakgården. På bakgården när jag rökte kom det ut en ung kvinna och en ung man, med sig hade det, hör och häpna, en basfiol. Ja, precis, en sådant därnt stort åbäke, typ det största instrument som finns. Måste vara oerhärt lämpligt att ha en sådan i en studentlägenhet, den lär ju ta upp ungeför en tredjedel av hela boytan liksom. Sen började de hångla med varandra mitt framför ögonen på mig och då blev jag nedslagen, fimpade och gick in igen. Vill väl också stå och hångla på bakgården, men inte då, inte då. Jaja, nu ska jag botanisera i dagens DN med lite kaffe. Fotboll lite senare idag och sen matlagningsfredag med Simon. Lite sugen på utgång, men vi får se hur det blir med den saken. Men vi hörs sen, tjarå...

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo visst jag ska jobba på det. få bollen i rullning o.s.v.

2008-03-07 @ 14:16:15
Postat av: Anonym

ja jag ska till fred ikväll

2008-03-07 @ 15:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0