Sleepy eller så

Jaja, då har man fuckat till dygnsrytmen ordentligt. Klockan är närmare ett men inte ett piss trött. Men vad fan, jag ska väl gå och lägga mig och göra ett tappert försökt till att sova. Dagen har i stort sett ut i att jag gick upp, läste DN, gjorde lite saker, åkte till Simon, muppade där i fem timmar, åkte hem och nu sitter jag här typ. Ni hajjar, inte så meningsfullt. Har fortfarande en sjuhelvetes ångest över mitt jävla reportage. Nu har jag en idé tror jag, väntar bara på att den ska gå åt helvete den med. Pallar inte mer snart, det gör jag inte. Fan och helvete, nu ska jag försöka sova, ingen lugn natts sömn att se framemot. Drömde massa skumma drömmar inatt. Fast jag har glömt bort alla redan. När ska det bli något utav mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0