Öststat eller vad?

Puh, då var det påsklov och allt är gott. Förutom vädret som visar sig vara åt helvete. Snö och slask, usch usch usch. Önskar nästan att jag fick åka med Offe och Oskar till Cali när de drar om någon vecka sådär. Annars gick skolan bra idag, var uppe vid halv sju i morses utan några större protester. Börjar lära mig att stänga av morgonsignalen på mobilen och efterföljande snoozisar utan att vakna, mindre bra, mindre bra. Kul på pendeln hem. Tåget dundrade och lät som jag vet inte vad. Skämtade med Simon och hans klasskompis att det är som att åka tåg i någon gammal öststat. Avslutade skämtet med att det snart kommer en man och spelar dragspel som grädde på moset. Och så klart, precis när jag skulle gå av kom det in en man med dragspel i våran vagn, ibland slår man huvudet på spiken. Nu tänkte jag ta tåget till kärleken. Ska resa med två klasskompisar, kommer bli najs najs. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0