Nu är jag uttråkad

1. Vilken svordom använder du mest?
Fan eller jävla
2. Äger du en iPod?
Den blev snodd
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Alldeles för tidigt
4. Hur många resväskor äger du? 
En
5. Använder du flip-floppar?
På stranden eller vid lantstället
6. Var köper du dina matvaror ifrån?
ICA
7. Skulle du hellre ta bilder än vara med på bild?
Jag tar bilderna
8. Vilken var den senaste filmen du såg?
Ping-pongkingen
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis?
En vän, gärna med bil
10. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En lägenheten
11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja.
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Räknas alkohol?
13. Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
CD? Året är faktiskt 2008
14. Vilket är världens bästa band just nu?
Band, säger Håkan
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall vad?
Tror jag inte
16. När var senast någon stötte på dig?
Igår
17. Vad åt du till middag senast?
Pizza
18. Använder du huvtröjor?
Jag bor inte i förorten
19. Kan du vissla?
Jovars
20. Vem var den senaste som ringde dig?
Olivia
21. Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Spegelhus
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Det hoppas jag
23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
08.
24. Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja, hade inte bättre vetskap då
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Två våningar kanske
26. Hur många syskon har du?
Tre bröder
27. Är du blyg inför det motsatta könet?
Beror hur väl på jag känner människan
28. Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen
29. Äger du några popband t-shirts?
Inte som jag använder
30. När flög du senast?
Hem från Luleå för en månad sen
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
2
32. Läser du för skojs skull?
Ibland
33. Pratar du några andra språk än svenska?
Engelskan
34. Diskar du din egen disk?
Ja, för det mesta
35. Har du gråtit offentligt?
Det har jag nog
36. Har du en stationär dator eller en laptop?
Lappis
37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja, jag pluggar så det får man väl säga
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Nope, nålfobi
39. Tycker du att killen ska bjuda på första dejten?
Hmm, det går väl för sig
40. Kan du kasta macka?
Nej
41. Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej
42. Vad har du med dig in på bion?
Ahmen popcorn
43. Vem är din favoritlärare och varför?
Maggan, rak och rolig.
44. Har du dejtat någon av en annan religion?
Nej
45. Vad har du för väder?
Det är kväll, jag ser inte
46. Har du en blogg?
Ja
47. Vilket är ditt favoritämne?
Musik kanske
48. Gillar du att flyga?
Nej, det är inte bra för miljön
49. Vilken personlighet är ett måste hos en partner?
Personlighet? Jag ser helst att hon har en personlighet och inte två i alla fall
50. När sov du senast på golvet?
Hmm, det minns jag inte
51. Vilken är din favoritdrink?
Rom & Cola
52. Gillar du din boendesituation?
Som fan
53. Vilken är din mammas hemstad?
Luleå
54. Din pappas hemstad?
Linköping
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Ingenting ifall det krävs
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nej
57. Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Nej
58. Vilken är din favoritfrukt?
Äpple kanske
59. Bryr du dig om kalorierna i det du köper?
Det händer väl
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
23
61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
När Frida skriver så är jag det
62. Tror du på liv på andra planeter?
Vore väl inte omöjligt
63. Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
Arg blir jag sällan, men upprörd blev jag på några klasskompisar igår
64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
Kvinna
65. Vad var det senaste du åt?
Hamburgare
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Mestadels män kanske, men jag vet inte
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Ingen aning
68. Gillar du senap?
Det är gott
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Nu hoppar jag!
70. Skulle du vilja hoppa fällskärm?
Ja
71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Ingen antar jag
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Köpte en massa vinyler för några år sen
73. Tycker du om att krama folk?
Japp
74. Skulle du säga att du är trendig?
Grymt trendig
72. Äger du en digitalkamera?
Japp
73. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Inte vad jag kommer på
74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Jag har umgåtts med Offe i fyra år, jag är van.
75. Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Nej, jag gråter bara till tv-serier
76. Tycker du att du är attraktiv?
Haha, det är väl inte så säkert att jag gör
77. Vad är du allergisk mot?
Kåvepenin
78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej, jag får dåligt samvete när jag äter grönsaker, då äter jag ju matens mat
79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Det vet jag väl inte
80. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Installerar så mycket så det har jag ingen aning om
81. Vilken är din favoritrestaurang?
Äter för sällan på restaurang för att avgöra den frågan
82. När badade du i en pool senast?
Typ fyra år sen
83. Har du varit med i någon skolpjäs?
Ja, jag fick alltid huvudrollerna
84. Hur många barn vill du ha?
Två är lagom
85. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Det mesta inom Metal faller bort
86. Hade du lätt för att bestämma dig för vad du skulle rösta i valet?
Nej
87. Har du åkt moped någon gång?
Ja
88. Har du busringt någon gång?
Ja
89. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Cypern
90. Kan du alla orden i nationalsången?
Ja
91. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Ja
92. Kan man vara vän med sitt ex?
Hittills har det inte funkat, men jag är ju ett fuck up så det är väl inte så konstigt
93. Vad har du i din väska?
Föredrar fickor
94. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Jamen, typ hålla om Olivia och ge en puss eller två
95. Vad lyssnar du på nu?
Ahmen Håkan
96. Vad ska du göra nu
Röka
97. Vad heter din mamma och pappa?
Maria & Claes
98. Hur många kusiner har du?
15
99. Varför gör du det här testet?
Frida ville det
100. Hur mycket är klockan nu?
18:49

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0