Morgonstund...

...har just idag snöblask i mun. Uppe sedan någon timme tillbaka. Var inte speciellt otrevligt att gå upp så tidigt idag. Snudd på skönt att inte sova bort halva dagen som varit fallet de senaste fyra dagarna. Sitter och finputsar lite på min krönika. Tycker fortfarande att den är skitdålig men vad fan, det är ju första krönikan jag skriver, inte fan kan dom vänta sig guld och gröna skogar direkt. Jag tycker det låter bättre att jag får lära mig av mina misstag istället den här gången. Nu funderar jag på att koka ihop lite kaffe och ta en holmgång med dagens DN innan vi fortsätter med dagens bestyr. Har en del saker som borde ordnas idag. Typ packa, kanske hämta biljetter, köpa gem och lite sådana där grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0