Londonväder

Vädret ute är helt underbart. Eller snudd på i alla fall. Just det här vädret påminner mig om min, Simon och Dennis lilla Londonresa förra året. Just det väder som är nu var det i London när jag tåg mina första stapplande steg utanför Liverpool Station och den fina vy som var då. Fan, den resan var verkligen rolig. intensivt var det men jag kommer ihåg det mesta i detalj. Vi hade en rolig helg då, ett perfekt avbrott i våra i övrigt rätt trista liv i Värnamo som vi levde. Nu önskar jag bara att jag hade råd att sticka iväg någonstans bara. Är lite trött på Sverige, men vem är inte det nu. Varje dag önskar jag att det vore varmare, mindre blåsigt och mindre regn. Men den här helgen har ändå vädret varit okej, förutom de kvällar jag var ute. I fredags var det regn, blåst och tillslut även snöblandat regn. I lördags blåste det satan i gatan ute. Men på dagarna har det varit trevligt. Både fredagen och söndagen bjöd på strålande sol. Idag är det rätt molningt men det är fortfarande vindstilla och sådär behagligt varmt.

Nu ska jag plugga på min tenta, fy fan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0