Konstiga räkningar

Hemma igen. Fan vad kallt det är ute, blåsigt och jävligt. Till min glädje läser jag att våren är på antågande till helgen så jag håller tummarna på det. Skolan var trevligt och så, blev bara lite irriterad över en onödig diskussion i slutet som tog tjugo minuter av min värdefulla tid. Hem till Skrapan, löpa ner till ICA och hämta paket. Nu har vi en ny box och jag sitter och hoppas att det äntligen ska fungera. Dumt av mig att hoppas efter all skit vi fått utstå i våran fyra månader långa väntan på tv. Kommer med stor sannolikhet bli allvarligt besviken på det, men men.

Nog om det, jag fick en skum elräkning. Eller någon räkning var det inte tal om. Det blev inget att betala istället var det ett minus och på fakturan stod det makulerad. Har ingen aning om vad detta innebär. Så länge de inte tar mina pengar så är jag glad som en lax, lax i en tax. Ska forska vidare lite i ämnet. Jag är våldsamt hunrig också men ingen mat i frysen. Jag funderar pizza, jag funderar gå och handla, vart ska jag ta vägen????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0