Jag är kär i en ängel

Ja, hemma i Skrapan, Södermalm, Stockholm. Visst har vi lite snö här också, inte lika mycket som ute på landsbygden men destomer avgaser har vi att erbjuda. Tågresan gick väl okej, satt och tjuvkollade på en film mannn framför mig körde. Textning fanns så det gick att hänga med rätt bra. Var en riktig actionrulle, "Hitman". När filmen var klar blev det lite Håkan på datorn. Resan gick från Frillesås till Stockholm, lika hemskt och hjärtskärande som vanligt, usch usch usch, ångest hejsan hoppsan liksom. Är som vanligt lite kluven för att gå och lägga mig själv efter att ha avslutat varje dag med att hålla en ung, vacker flicka i mina ovältränade armar. Dagarna har passerat svisch förbi, sista kulan i pistolen typ. Haha, Håkan-referens där igen. Ny platta måste firas, därför kommer min status på Facebook bara innehålla strofer från Håkans nya skiva kommande vecka. Fast en del grejer är ju jävligt träffande, nu är min status till exempel "Mattias är kär i en ängel", check.

Imorgon, skola, skola, skola. Ska börja med att skriva mig en recension och planera lite opposition. Sen blir det väl gud vete vad. Tänkte fortsätta leva lite snålt. Kanske hänga med min vän Simon ifall han inte är allt för upptagen med att kurtisera det motsatta könet.

Nej, nu ska jag ut och dra några bloss på bakgården vår. Jag och femhundra cyklar gör gemensam sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0