Buhu, tråk

Aaaaaah, gah, jag har tråkiiiiiigt. Tittar på hockey, en match jag egentligen inte bryr mig om men allt för att fördriva tiden. Varvar med att plita och fundera lite över skolarbetet. Men jag vill ha imorgonkväll nu. Först ska en ensam natt, tidig morgonuppstigning, lång dag i skolan och sex timmars resa stökas över. Ack ack ack, vad jag längtar. För övrigt känns det som jag är den ende som inte ska hem till Värnamo i min bekantskapskrets, crazy crazy. Jag och Frida var på doncen och tog en avskedsmiddag och sen en brownie från Sleven. På väg till doncen såg jag en man stå och snurra på en revolver, såg inte ifall den var äkta eller inte. Kände att det inte var läge att stirra för då kanske man blir skjuten tänkte jag och gick jävligt fort vidare, bara i Stockholm barn, vara i Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0