Allt klart

Då var det fixat med det. Batterierna till kameran är laddad, skjutjärnsblocket med tillhörande kulspetspenna är nerpackad och tre koppar kaffe simmar runt i kroppen på mig. Ska strax ta kollektivtrafiken ut till Bromma Flygplats och väl där kan fanimej vad som helst hända. Känns sådär lagom härligt spännande. Idag har vi inga skrupler va? Bara en sylvass kniv mot strupen och då är det inte mycket som stoppar mig. Överlevnadsinstinkten mot min blyghet. I det här stadiet brukar det förstnämnda vinna och det hoppas vi på. Så nu ska jag iväg och hitta mitt stora scoop. Den lilla människan som blir överkörd av moderaterna, bättre förutsättningar finns ju fan inte. Men nu går jag då, hejdå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0