Vilken jävla resa

Idag har resan varit spännande minsann. Började på tåget där jag skaffade mig en rökkamrat i en 50-årig dam, vi var slående överrens om att det borde insättas en rökvagn längst bak i alla tåg och pratade nostalgiskt om den tiden det fanns (jag var typ 10 bast när de avskaffades). Väl framme i Gbg stötte jag på en typ som sa att han var från Rumänien. Han påstod sig ha blivit rånad på Malmö Central och fått en/två tänder utslagna. Nu hade han inga pengar och skulle till Stockholm, av mig fick han en tjuga och en cigg. Har glömt hans namn vid det här laget. Väl framme i Frillesås blåste det storm och från himlen föll det snöblandat regn. Vid huset var det ingen hemma så jag fick stå ute i tio minuter innan far i huset dök upp och lät mig komma in. Nu sitter jag här på sängen, utan flickvän men hon träffar jag senare ikväll. Vilken jävla resa alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0