Vad har jag gjort?

Well, börjar repa lite mod igen. Eller vad fan, det får väl bara gå helt enkelt. Ska iväg om en liten stund och jobba på arbetet vårat. Börjar väl bli halvfärdig men långt ifrån klar, jag gillar inte det här riktigt om jag ska vara ärlig men jag får vänja mig. Har haft lite samtal med de närmaste nu så liivet börjar väl bli bra. Först prata telefon med Olivia, sen prata med Frida och till slut middag med Simon. Det blev en rätt ok söndag än så länge i alla fall.

Jah, antar att ni fick med lite av vad som hände igår. Jag, Simon, Becka och Disco var på Spy Bar igår då. Först tänkte vi gå till Ace men kön var överjävligt lång så vi drog vidare istället. Vi trivdes rätt bra, satt av några timmar i ett fönster inne i Vita Baren med livliga diskussioner. Sen gick Becka och Disco hem så vi som blev kvar fick fortsätta utforska stället. Presenterade mig som Olivias pojkvän för en annan modebloggare, varför vet jag inte men det bara hände. Simon överrumplade sin granne Musse med att knacka honom på ryggen och fråga "ska vi dela taxi hem". Musse svarade med "det där lät som en dålig raggningskommentar" sen fattade han att det var grannen så började dom snacka lite. Framåt halv fyra, kvart i fyra fick jag känna en hand på axeln, jag vänder mig om och där stod en vakt som bad mig följa med. Sen var det bara att tacka och ta emot, få jackan hämtad och sen gå ut. Trevlig vakt för övrigt, jag blev inte arg eller något, tyckte mest det var lite spännande. Har aldrig blivit utslängd innan så det var på tiden, insåg att jag kanske var lite mer än salongsberusad ändå, haha. Efter det kom Simon ut och det blev Max innan jag tog en taxi hem, tur att man lever studentliv liksom, haha.

Men nu ska jag syssla med skola, yes yes. Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0