Tuben och tvätt

Huh, nu har jag ägnat en hel kväll åt att försöka tiden att gå så fort så möjligt. Till min hjälp har jag haft Simon, tvättmaskiner och Youtube. Viss tid har jag tillbringat med att kolla på klipp från "Balls of steel", tycker det är lite synd att den svenska versionen aldrig fick visas må jag erkänna. Annars lyckades jag sneaka undan rätt bra på dagens litteraturseminarie, eller ja. Nu vill jag gå och lägga mig mest så det får bli torsdag någon jävla gång så jag kan lämna stan och åka ut till Västkusten.

Simons hund ska heta Olsson förresten, fint namn på en hund. I klass med namnet på Simons familjs katt, Stefan. Djuren ska inte få komma så lätt undan.

Jag har börjat med att bara skriva korta inlägg här märker jag, undrar varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0