Tiden går

Ja, så är det. Minns ganska exakt vad som hände för ett halvår sedan. Vaknade på morgonen i ett tält på Emmabodafestivalen, bredvid mig låg Olivia, det var första men inte sista gången vi sov tillsammans. Efter ett tag kom Dennis och Frida med sina huvuden och tittade in i tältet, det var lite spännande. Dennis tog upp mobilen och skulle fota samtdigt som han upprepade frasen "Måste ha nått kul till filmen". De gick tillbaka och vi drog oss någon timme till. Framåt tolv-tiden kysste vi varandra farväl och sa att vi skulle ses snart igen (det tog fyra dagar). Gick tillbaka till campet och packade ihop mina grejer. Åkte till Värnamo, fem pers inklämda i en Nissan Micra. Framme i Värnamo gick jag rätt omgående till sängs, klockan var kanske fyra-fem någonting. Vaknade vid nio och tvingade Emil och Simon att köra mig till Burger King där jag åt en 99 kronorsmeny och avrundade det hela med en glass på Doncen, vi åkte Porsche. Se vilket minne man har ibland.

Intervjun gick nog rätt bra tror jag och sen var jag trött. Satt två timmar på KB innan jag gick hem. Jag längtar så väldans mycket tills på torsdag nu så det inte är sant, kan jag inte få slippa morgondagen helt enkelt. Nu är jag trött och ska ta en tidig sänggång för en gångs skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0