Tattar en lista

Jag har lite tråkigt så jag tattade en sånhär som alla gjort bara för att, jag är torr i ansiktet nu


1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
flyttade till Stockholm kanske

2. höll du några av dina nyårslöften?
har glömt bort vilka det var men säkerligen inte ett enda

3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nope

4. dog någon som stod dig nära?
inte 07 inte men i onsdags så

5. vilka länder besökte du?
Mitt hemland, Storbritanninen

6. är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Kort på Spy Bar, haha

7. vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
31/7, 12/8, 24/8 tror jag väl sitter rätt bra på pannlobn

8. vad var din största framgång 2007?
jag lämnade satans egna by och flyttade till guds förlovade land, Södermalm, Stockholm

9. största misstaget?
Bo kvar i Värnamo så länge

10. har du varit sjuk eller skadat dig?
lite efter festivalsjuk dundrade in någon dag efter Hultan

11. bästa köpet?
Macbooken min får ja väl säga då

12. vad spenderade du mest pengar på?
antagligen hyra, kul liksom

13. gjorde någonting dig riktigt glad?
att bli ihop med Olivia

14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Nämen typ en massa Justice, Digitalism, Shout Out Louds, TTA, Jens, M.I.A, Band Of Horses och så, låtar vete fan, det märker jag väl om något år så

15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
i våras mådde jag allmänt skit för jämnan men det vände efter juli månads slut till en sol

16. vad önskar du att du gjort mer?
gått på fler klubbar

17. vad önskar du att du gjort mindre?
kanske suttit mindre vid datorn

18. hur tillbringar du julen?
i föräldrahemmet

19. blev du kär i år?
jope, alldeles ordentligt

20. hur många one night stands?
jag är ju rätt pryd av mig

21. favoritprogram på TV?
kollar inte tv men annars Sopranos, The Wire, Dexter, Six feet under, Californication och lite sånt mys

22. hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
hmm, inte sådär påtagligt i alla fall

23. bästa boken du läste i år?
har inte läst så mkt eller den enda bok jag läste som inte var kurslitteratur gillade jag, "Med kallt blod" av Truman Capote

24. största musikaliska upptäckten?
Att livet inte bara handlar om gitarrer kanske

25. något du önskade dig och fick?
en kaffebryggare kanske, haha

26. något du önskade dig men inte fick?
onödigt mycket pengar

27. årets bästa film?
film är trist, bättre med tv-serier. this is england var la bäst vad jag kan minnas

28. vad gjorde du på din födelsedag 2007?
var väl i föräldrahemmet skulle jag kunna tro

29. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
att olivia bodde närmare kanske

30. hur skulle du beskriva din stil år 2007?
har väl haft rätt många haha, en ledig man-looken var en favorit

31. vad fick dig att må bra?
olivia-besök, simons humor, Fridas skratt och Stockholm

32. vilken kändis var du mest sugen på?
jaa, vete fan, ingen sådär pang på

33. vem saknade du?
behöver jag väl inte ens svara på?

34. de bästa nya människorna du träffade?
några klasskompisar kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0