Svendomen rök åt helvete

Haha, nu sitter jag här mitt i ett krisande skolarbete och vad väljer eran Mattias Sunesson, Jo, han väljer att dra en flaska vitt, svepa lite smaksatt vodka och så småningom förlora oskulden. Inte vilken oskuld som helst, utan min Spy bar-oskuld. Jag och Simon tog oss en sväng förbi det omtalade vattenhålet nära svampen. En sväng i vitan och jag var frälst och vill redan tillbaka. Kan min själ vara så att jag hittat ett nytt vardagsrum där. Hann knappt komma in innan jag fick en kram från en fin skivspelande man där. Jag avslutade besöket med attdiskutera pojkhockey med en annan smålandhipster, livet är allt bra tokigt. Nu ska jag ångra mina synder och sova lite. Imorgon är det ju fredag för fan, haha. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0