Skrivkrampsfunderingar

Hmmm, alltid när jag har svårt att formulera mig rätt i i mina skrivövningar i skolan väntar jag med att sitta inne till sista timmen är slagen. Likaså idag trots att övningen är relativt enkel, inga betygskrav eller någonting i den klassen. Bara en liten enkel och nätt uppgift. Ändå väljer jag att blåsa upp det till ett stort livsproblem. Såhär är det alltid och det börjar bli en aningen ångestladdat att jag alltid sätter mig i den här sitsen. Nu har jag som val att skria det lilla nu och sen sova. Eller slockna nu och gå upp en timma tidigare imorgon för att producera skiten med verkligen kniven på strupen. Vilket kommer det bli?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0