Oron och allt

Just nu är det mycket oro inom mig. Ser ett liknande mönster i mitt beteende. Varje gång jag springer på en motgång följs det av en lång och smärtsam tankeprocess där vartena bekymmer i mitt liv dras upp för domstol. Allting ska omvärderas och funderas över. Klarar inte av att fokusera på någonting och allt blir bara en svart bild av mitt liv. Just i sådana här stunder önskar jag att jag gjorde något annat. Satt på ett jobb där jag inte behöver fundera så mycket över utan att jag har en fast punkt istället för att leva på CSN och studier som gör mig vansinnig. Men imorgon är det en ny dag, en ny vecka med nya möjligheter. Det mesta brukar ju ordna sig till slut. Nu vill jag bara att det ska göra det den här gången också. För jag orkar verkligen inte med det här, fan fan fan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0