Mycket ska man se...

Igår såg jag en aspackad dvärg vingla runt inne på en krogtoalett. När jag skulle in på toan stod denne man i vägen för mig, ett tag funderade jag på ifall jag skulle kunna lyfta undan honom, men jag undvek det och han flyttade sig självmant efter några sekunder.

Annars är det inte mycket roligt som händer för tillfället. Farmor ligger på dödsbädden och Stina ligger sin fjärde vecka på sjukhus, inget roligt med det alls.

Ikväll blirre taco-buffé igen. Jag börjar bli snuskigt hungrig, har bara ätit några mackor. Skolarbetet går inge vidare, gillar inte att försöka övervinna mina rädslor erkänner jag. Nu ska jag läsa DN som jag inte hann med imorses tack vare intensivt snoozande, farväl

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej muffin. kan inte du kommentera på min blogg för det är aldrig någon som gör det. puss

2008-01-08 @ 23:56:19
URL: http://satan-said-dance.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0