Maskerad

Ikväll är det maskerad här i huset. Det slår mig att jag aldrig varit på maskerad förut. Har nog relativt omedvetet lyckats undkomma sådana ting i de flesta fallen tydligen. Men ikväll är det då dags. Vad jag ska klä ut mig till, vet inte, men fransman eller nått brukar ju funka. Helst ville jag vara präst men det är väl att häda lite. Ifall så varit fallet hade jag med stor sanolikhet sprungit runt och läst bibeln hela natten och lekt nattvard med sprit. Kan även tänka mig att prova på lite exorcism när vi ändå är i farten. Nu blev det inte så och lika bra är väl det så jag slipper få mitt namn cementerat i helvetet för evigt liksom.

Gillar SMHI som har varnat för storm här i krokarna. Bara att konstatera att post-Gudrun gillar de där metereologerna att överdriva lite. Blåste möjligen lite mer än vanligt men någon storm var det inte att tala om. Känner att det är feeling att börja städa lite nu.

Jag är lite orolig över nästa kurs...

Kommentarer
Postat av: frida

här blåser det rätt bra. viner i knutarna här på skrapan.
ha så kul du me! vad blir det du klä ut dig till?
puss

2008-01-19 @ 16:44:37
URL: http://enheltnykarriar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0