Inte lika kul längre

Sorry att jag inte hunnit skriva något här de senaste dagarna. Har inte haft tid riktigt. Ägnat mig åt att plugga och umgås med Olivia istället för att sitta här och skriva. Nu har jag varit på stationen och lämnat av henne. Det känns som vanligt lika förjävligt och jag undrar lite kvickt hur 1,5 vecka kan gå så jävla fort. Stockholm kändes med ens inte lika roligt. Nu är det tillbaka till det "vanliga" livet här, som jag inte saknat för fem öre. Detta innebär att det är mycket skola nu. Om några timmar skriver jag en tenta som jag inte känner mig speciellt väl förberedd inför, det får gå som det går. När väl den är avklarad har vi ett större arbete som skall göras klart tills på torsdag. Men nu ska jag provbrygga min nya kaffebryggare och sen försöka lägga lite bandage på mitt tentaplugg. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0