"God" jävla morgon

Idag fick jag äntligen sova ut. Sov till typ klockan ett och det var jävligt skönt. Det var nog första gången på det nya året jag kunde få sova utan att ha ångest över skolarbetet, det var skönt. Mindre kul var det när jag kollade i postfacket och såg ett brev från Viasat. I det låg en påminnelsefaktura på en faktura vi ens aldrig fått. Väl på fakturan hade de fakturerat fel abonnemang och sen kom själva grande finale när våran tv inte ens funkat. Så jag fick inleda min dag med att sitta i telefonkö någon kvart eller så för att reda ut det. Först ringde jag till fel nummer och slösade bort dyrbar tid. Sen kom jag tillrätta och fick prata med en trevlig herre som skulle hjälpa mig. Efter lite trassel så tror jag vi står på sama fot nu. Lyckades trolla bort abonnemangsavgiften för december och att de fanimej skulle fixa rätt abonnemang också. Vi får se om han återkommer som han sa, det har ju varit jävligt dåligt med det. Plus att jag ska iväg sen, men jag vet då rakt inte. Så nu sitter jag här och lugnar mig med en kopp kaffe, tur att jag inte släppte Frida lös på Viasat, hon hade nog skällt sönder hela företaget på stående fot, eller vad säger du? Nu ska jag göra lite skolarbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0