Frid och fröjd i mitt sinne

Puuuuh! Nu är intervju bokad och allt klart för det. Ibland gäller det att utnyttja mina få kontakter här i staden. Storebröder är fanimej bra att ha ska ni veta. Nu har en sten lättat från mitt hjärta och det skall firas på momangen. Tänk er två koppar kaffe och sen en resa till Stureplan. Tänkte bosätta mig på Kungliga Biblioteket några timmar framöver med snoken i boken.

Ett litet bekymmer är att jag börjar få ont i halsen. Det är inte alls lägligt och hoppas att det går över illa kvickt. För sånt har jag inte tid med såhär års inte.

Det är visst modevecka här i Stockholm. Sitter med intresse och följer utvecklingen på diverse bloggar. Antar att det är min relation till en viss modebloggare som har fått in mig på det, haha. Modebloggare är sannerligen ett skrå för sig, men i mitt fall, är det väldigt bra. Har inte tjatat så mycket om hur mycket jag saknar min flickvän men ni vet ju hur det är så jag behöver inte säga mer va? Den hänger liksom alltid med, dyker upp både här och där. Tre ynka dagar kvar innan jag kan åka till Västkusten igen.

Måste ta och impregnera min Prada-skor här snart så de kan brukas till helgen. Ge mig torsdag, gaaaaaaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0