Fredag utan feeling

Det är fredag, eller helg kanske det kallas. Har några tusen på kontot men jag mår inte bra för det. Jag bara bekymrar mig hela tiden, om och om igen. Att göra något åt saken har väl inte riktigt fallit mig in. Ikväll är det fredagkväll, jag funderar på att stanna hemma. Trots att det är Indierave, Berns, Spyan, ny klubb på Riddarkällaren och en massa andra klubbar jag skulle kunna tänkas gilla. Men nej, jag vet inte alls. Begravningen igår har liksom sugigt musten ur mig tror jag. Måste in till stan och försöka hitta böcker, betala räkningar och köpa mat. Skiter i allt kanske, eller så går vi vidare. Någon får gärna hjälpa mig. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0