Bilder på fynden dårå

Okej, jag knäppte lite bilder på mina rea-fynd som ni alla får ta del av. Simon brukar skratta och säga om min blogg, "det är ju bara en massa text", så nu kommer ett litet avbrott i det hela med en riktig kavalkad.

skor1
Jag tycker allt dom är rätt fina ändå, eller?

skor2
Måste ju tydligt visa vilket märke också, har förstått att i vissa kretsar måste man skryta med sånt.

skor3
Bak- och framsida ser ut ungefär så

skor4
Gillar de där fina detaljerna allt bra

kavaj1
Murvel, never goes out of style. Manchester och sunkiga barer, amen

image33
Inga oklarheter där heller va? 70 % rea är fan bra skit

kavaj3
Knapparna är rätt fina må jag säga

kavaj4
You gotta love skinnlapp på armen va

Nu ska jag försöka göra skolarbete, men först en luring i nya kavajen. Som jag sa till butiksbiträdet på NK när jag köpte kavajen, "Skönt att man slipper ha trenchcoat hela våren då" och sen skrattade vi bägge sådär som bara män kan, hejdå...

Kommentarer
Postat av: Simon

Shit, snygga kläder, verkligen. Speciellt brougesen.

2008-01-11 @ 23:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0