Vilket jävla väder

Sannerligen är livet på Västkusten ingen barnlek. Jag önskar att jag hade en pool, en gummiflotte och en ordentlig regnrock, då hade jag satt mig därute och lekt hela havet stormar på riktigt. Fast idag blåser det lite mjäkigare än igår. Olivias lillasyster höll mer eller mindre på att blåsa iväg ett tag, såg lite roligt ut. I övrigt var Olivia och hennes klass föreställning imponerande bra. Inte för att jag är en man av showbiz men med mina ytterst knapphändiga referensramar var det av god klass. Tror jag ska titta en gång till ikväll, fast med uppdrag att fota lite (räkna med 1000 bilder).

Läste en bok igår på tåget, "Som vi älskade varandra" av den nyligen avlidne Anders Paulrud. En liten tanke kring boken, förbannat jävla bra, mer behöver man inte säga va? Läs den själva, ni kan få låna den av mig.

Funderar på att ta en runda utomhus, en cigg och lite sånt. Jag vet inte riktigt hur kaffemaskinen i huset funkar, så jag vågar inte prova, ska undersöka saken närmare. Trevligt att ha ett helt hus för sig själv. Gå på upptäcksfärd, skvallra lite med Kimpa och äta en jävla massa mackor, för laga mig egen mat vågar jag inte.

Blir lite skrivarstuga här inom kort var tanken, jag känner redan att jag kommer må sådär alltså. Plus att min sömn lämnade mig inatt, istället låg jag mest och klappade på Olivia medan hon sov.

Olivia pratade om att vi ska ut i Kungsbacka ikväll. Jag har ju mitt mål klart, kunna göra en riktig revision i vad som är värst, Kba eller Vmo, fokuserar stenhårt på det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0