Naken men ändå vid liv

Var en stund sen jag skrev här. Har hunnit med en del sen vi hördes av. I fredags var det musikalföreställning och en runda på en lokal krog vid namn "Rumpan Bar", behöver inte säga att det ligger på västkusten va? Simon var god nog och ringde mig från Justice, så ett tag stod jag med Justice i ena örat och "Boten Anna" i andra, det kändes minst sagt skruvat kan jag erkänna. Tog det lugnt i alla fall. Igår blev det en liten resa till Kungsbacka med bilen, fika och lite sånt. På kvällen gick vi blåsten ner till ett hus vid havet där en av Olivias vänner bodde och nyligen hade fyllt år. Vi fick en jävla massa mat och jag var så mätt ett tag att jag inte ens kunde stå upp, då är det gott och leva kan jag säga. Sen gick vi hem i snålblåst och snöblandat regn, svensk vinter, underbart. Idag, söndag har vi chillat typ. Tog bilen till Götet och gick på bio, "Juno" blev det", helt okej ungdomsindie från Staterna. Ellen Page var väl lite smårolig ibland, ibland lite för mycket enligt mig. Fast på det hela helt klart en sevärd rulle mina vänner.

Nu sitter stora delar av familjen Åkerman framför teven för att kolla på Nip/Tuck, själv är man förpassad till köket för att koka ägg och skriva artiklar. Imorgon blir det Halmstad, mycket resande alltså, hare så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0