Lite flams och trams

Fan, nu sitter jag här och gör ingenting och får ingenting gjort. Det känns inte speciellt bra. Kniven mot strupen, here wo go. Vill bara att allt ska vara klart så jag kan trycka in skiten och sen låtsas som den försvunnit. Om två veckor är det väl seminarie och då ska det rotas i det hela igen, jag gillar fanimej inte det här, det gör jag inte. Satan i gatan, jag gillar att svära också. Idag har jag i alla fall haft roligt åt Virtanens påhitt på sin egen blogg, jeopardy-filmen och skivrecensionssammanfattningen är kul. Det är roligare att läsa virtos sammanfattning än att läsa recensionerna själva, ett som är säkert. Maten har varit lyckad idag och rätt nyttig, sitter och rapar kikärtor nu, underbar odör som bildas i min strupe, aaaaaah, Frida svimmar i rummet bredvid typ. Men men, som virtanen skulle sagt, penis poppar ur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0