Lam

Hmm jaha, fredag då ja. Låg länge, länge i sängen. När jag vaknade sken solen och livet var vackert. Har tagit det alldeles lagom lugnt såhär på förmiddagskvisten. Läste DN i typ 1,5 timma och sånt gottigt. Har ägnat den senaste timmen åt lite oseriöst jobbsökande typ, inget roligt men ett nödvändigt måste. Lattjade ihop ett CV på en kvart typ. Sitter och lyssnar på Hot Chips nya platta då, "Made In The Dark". Självaklrt sitter jag och jämför med deras förra album som var alldeles strålande. Det nya är inte dåligt, det är det inte, ska ge det några lyssningar. Men någon hit i klass med "Boy From School" har jag inte hittat än. Men men. Ikväll blir det nog lugnt, trots att både Flyktsoda och Fuse hägrar ute i Stockholmsnatten. Blir matlagning med Simon över en flaska vin, jag hoppas på rött. Nu ska jag fortsätta lama mig, tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0