Halvår

Idag, är det den tolfte februari. I rena datum betyder det att jag varit tillsammans med Olivia i ett halvår, en rätt lång tid ändå. Det har blivit rätt många resor kust till kust under den perioden. Lite bra sammanträffande är att det var ett och ett halvt år sedan vi träffades för första gången också. Blir inget speciellt firande idag utan det får bli till helgen. Men jag är glad att vi fortfarande är ihop och hoppas att det fortsätter ett bra tag till. Visst är det inte alltid lätt med relation på avstånd, särskilt när varken någon utav oss är några större fan av att prata i telefon. Det har i alla fall gått rätt bra, vete fan hur många timmar jag ägnat åt telefonsamtal till henne, men många är det kan jag lova och fler kommer det bli.

Annars är det rätt lugnt idag, har fixat lite skolarbete och sånt. Tänker mest ta det lite lugnt idag, sov länge och hade det gött liksom. Sängen va oerhört bekväm idag. Borde gå till ICA inom kort känner jag, så det får väl bli rätt snart antar jag. Men tjarå så länge.

Kommentarer
Postat av: Anonym

imorgon äre torsdag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0