Habadabadoo

Well, hemma igen i Stockholm. Här är det mesta som vanligt förutom att vi fått något som liknar SL-rösten i våra hissar som glatt basunerar ut vilken våning hissen stannat på, känns som det kommer bli sjukt irriterande. Annars då? Johdå, jag har väl sett bättre dagar. Sov illa, gick upp vid sex, sa hejdå till Olivia, åkte bil till Gbg, tåg därifrån till Stockholm och sen tuben hem, typ. Tågresan var rätt smärtsam i början, mina tankar började spela mig ett spratt, visste inte vad jag häll på med ett tag. En välkommen rökpaus i Skövde fick stopp på skiten och fram med tv-serierna, bättre så.

Funderar lite på att ta en vit månad nu februari ut typ. Eller kanske inte snövit men något åt det hållet. Liksom skippa vardagssupande, inte bli dyngrak på helgerna, inte köra fre-lör och sådana grejer. Det är rätt dyrt och inte så givande har jag kommit på. Ska försöka med det ett tag.

Sa jag att jag ska åka till Norrland om typ två veckor? Kanske inte men det ska jag. En helg hos släkten däruppe. Mormor betalar resa och då var det bara å åk. Har inte varit där sen morfar las i jorden för 2,5 år sedan. Ska få träffa min nya kusin också, Axel eller Ben eller nån kroppsdel heter han i alla fall.

Ska börja läsa texter nu, inget roligt, bläääääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0