Golden Lonely

Ja, guld och guld är det väl inte att vara själv, men så är det och fakta talar tyvärr för sig själv. Kom precis hem från centralen efter en trevlig taxiresa dit. Mindre trevligt var det att vinka av min älskade som tyvärr satt på ett tåg mot Göteborg. Men vi har haft en bra helg, det har vi. Har innehållit mycket god mat, en del vin, shoppingrundor och en hel del Six Feet Under, precis som det ska vara. Nu ska jag försöka klara mig själv här ett tag och det ska väl gå bra antar jag, det brukar ju fungera. Vädret ute blir i alla fall bättre och bättre för varje vecka som går. Innan vi vet ordet av är det sommar. Har ägnat en hel del tankar om den närmsta framtiden. Får jag inget extrajobb här i Stockholm inom kort så blir det nog Värnamo för min del i sommar, det är väl så som det ser ut i dagsläget. Annars inte mycket nytt. Ska snart hem till Simon, kolla på nya avsnittet av The Wire och lira lite våldsspel på hans nya Playstation 2 för att bli av med vissa aggressioner. Får väl återkomma om det är något annat. Nu ska jag sörja lite för att Olivia har dragit, gud så mycket jag tycker om henne, ni skulle bara veta. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0