Give up

Just nu känns allt hopplöst och helt åt helvete. Efter de senaste dagarnas skolarbete blir jag mer och mer osäker på om jag hamnat rätt. I alla fall verkar det som lärarna inte gillar mig för tillfället. Min text fick utstå hård kritik i måndags och gårdagens radioinspelning blev upptaget som ett av fyra exempel under dagens genomgång. Det enda som fick utstå hård kritik var förstås mitt. Allt detta har sänkt moralen i mitt arbete så dagens radioinspelningar har gått ännu mer åt helvete. Jag pallar fan inte mer, mitt självförtroende är helt kört i botten och det blir fanimej inte bättre. Bäst att fundera över min framtid, kanske borde satsa på något annat. Ekonom, jurist eller vad fan vad som helst? Kanske dags att ge upp murveldrömmen, en gång för alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0