FETtisdagen

Tydligen var det Fettisdagen idag. Passar ju rätt lämpligt in faktikst. Har efter några omgångar på diverse maskiner som bestämmer min vikt kommit fram till att det är dags att börja passa upp min kropp. Därför ser jag den här tisdagen som ett ypperligt tillfälle att säga farväl till mitt gamla liv. Så jag och Simon ska till Vasas och käka en jävla dunderbuffé med tacos. Efter det är det slut med det, nu ska jag fanimej börja laga ordentlig, nyttig mat och inte bara käka massa taskig pasta hela tiden. Håller på och utvecklar ett sjustegsprogram för att komma i form igen. Är ju väldigt pepp på det här, liksom var tog min gamla kropp vägen? Nej, så det innebär bland annat: Istället för att lägga pengar på en massa öl ska det gå till mat istället. Kan tänka mig att jag drar ner supandet från tre dagar i veckan till max en. Sen ska jag försöka ragga upp ett jobb, helst lite sådär extra, inte så många fasta tider, nått väldigt flexibelt eftersom jag behöver det ifall jag ska kunna få min distansrelation att fungera överhuvudtaget. Kan svamla på om det här ett bra tag men det orkar jag inte. Kanske återkommer med mer info om mina program som är under utveckling. Men ikväll blir det farväl med slackerlivet, det funkar inte riktigt så bra. Men fan vad gott det ska bli, hejdå.

PS. Jag saknar dig redan. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0