Det är mycket nu

Sannerligen så är det så. En ny kurs startade i skolan och någon mjukstart var det inte. På torsdag har vi två uppgifter som ska vara klara. En researchuppgift om en reportageidé som jag kläckte på min rökpaus för två minuter sedan och en textanalysövning som skall färdigställas imorgon. Sen är det nog fullt ös de närmsta två veckorna i alla fall. Sen är det diverse teknikprylar som ska skickas till diverse ställen i landet runt om. Har ett gäng räkningar som också skriker om att få bli betalda. Idag är det måndag och det innebär "The Wire"-måndag med Simon. Har fått en heads up av en klasskamrat som är lika slaviskt insyltat i The Wire som jag & Simon. Något otrevligt och chockartat kommer ske i det avsnitt vi ska se, vad vet jag inte men jag har redan börjat ana vad det kan vara. Någon kommer säkerligen dö, någon som ligger oss nära hjärtat. Min klasskamrat har inte återhämtat sig än efter en veckas konvalecens. Sen har jag några personliga spöken och problem att ta itu med också, så nu är det mycket, minst sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0