Bajsmorgon

Jag gillar inte mornar när jag så fort jag gått ner för stegen får slaget i magen som säger till mig "fan vad skönt det ska bli att sova igen". Så nu ska jag gå runt en hel dag och längta till sängen min. Ska strax iväg till Kulturhuset då va, responsgruppsmöte. Får helt enkelt respons på min artikel av folk jag inte har en aning om vilka det är, det är jobbigt. Tänkte försöka ge lite respons också, undrar om man ska bitcha eller bara mumla lite lätt "mm, det var bra". Det regnar ute, jag lyssnar på Hästpojken och Hot Chip. Har börjat komma igång med musiklyssnandet igen, igår lyssnade jag på massa grattis electro house, techhous och sånt wacko shit. Jag vill till musikbörsen nu Simon, nuuuuuuuuuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0