Antingen eller?

Usch, det känns som att allting runtomkring dränerar mig på skrivlust. Går alltid runt och tänker på saker som vore roligt att skriva om, men jag gör det aldrig. Alltid är jag för trött för att kunna formulera något vettigt eller så är tankarna som snurrar om allt och inget lika oinspirerande. Ibland funderar jag på att sluta skriva här, det skrivs ju sällan något bra stilmässigt. Visst är det gott att ha någonstans att skriva ner lite känslor och sånt, men formuleringarna och innehållet är väl rätt tvivelaktigt ibland. Oftast är det något jag slänger ihop på tre minuter och sen trycker på publicera. Borde kanske börja skriva lite mer sällan fast försöka göra det bättre, mer genomtänkt och varsamt utformat. Vad tycker ni? Ska jag fortsätta med den här utbajsningsbloggningen eller försöka skriva något mer ambisiöst? Ingen lär väl svara så jag får väl fundera vidare själv gissar jag.

Nu ska jag krypa upp nykter i min säng och försöka få lite sömn. Imorgon är det en ny vecka med nya utmaningar. Tyvärr inga roliga utmaningar såhär i början, men framåt slutet av veckan blir det bättre, det har jag redan tjatat nog om nästan. Jaja, tack för den här veckan, nu viker jag in hovarna och häver mig i hoa som sagt, hejdå

Kommentarer
Postat av: Simon

kommunikéer?

2008-02-11 @ 00:30:44
URL: http://yourmagicisworking.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0