Tillbaka då

Då verkar saker vara back on track här igen. Inte så mycket har hänt sen sist. Ny kurs i skolan med diverse nya bekymmer på dagordning. Gamla åtaganden som borde göras i skolan och lite sånt. I lördags var jag full och dum. Vin och ölhävning slutar sällan bra, denna gången fick stackars Frida lida för mina knäppa fyllepåhitt. Våren verkar har gjort en liten visit i Stockholm med. Idag är vädret underbart och i söndags var det nästan lika fint. Jag och Simon gick från Söder till Vasastan på en liten promenad, det var trevligt. Annars allt som vanligt, väntar tålmodigt på att Schulmans 1000 apor ska börja funka igen. Roligt att Killinggänget börjar blogga på sidan, dagen som Lokko började blogga trodde jag aldrig skulle komma men tänk så fel man kan ha. Nu ska jag diska lite och sen går jag vidare med lite skolarbete tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0