Stats

Kikar lite på min statistik från LastFM från föregående vecka. Snudd på skrämmande läsning men den får allt tala för sig själv. Det blev bara 363 Håkan Hellström-låtar, 363 är rätt mycket. Sen lyssnade jag på "We Are Prostitutes" tre gånger som god tvåa. Sannerligen nöjd med mina stats där. Bara för det kör jag lite mer Håkan, bara så.

Håller på och skriver om min krönika, det är inte det minsta kul. Dessutom börjar huvudet mitt hänga på sniskan. Botemedlet får bli lite kaffe på det. Sen ska jag laga någon trevlig maträtt med kyckling, jag gillar kyckling. Fåglar är till för att ätas eller kvittra, möjligen båda delarna. Övervakning är läskigt, scary shit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0