Sparka in öppna dörrar

Blir inte mycket skrivet här emellanåt. Ibland är det skönt att sitta i sin soffa och kontemplerera med antingen sig själv eller en god vän över sakernas tillstånd. Igår ägnade jag och Simon god tid åt att driva med hockeypublik och ondgöra oss över landortsbefolkningens problem med diverse uttryck. En fördjupning i detta kan mycket väl komma senare. Att driva med Stefan Liv är som att sparka in en öppen ladugårdsdörr, så jag besparar er de skämten här med. Roligt är det också att se alla Dressman-män som blir nekade inträde till skybaren. Skymtade bland annat sådana här "racing-skor", som var inne på landet typ 05-06 någon gång. Viskade genast till Simon att han aldrig får åka upp, så blev det också. Roligt är det likaså att se ensamma män som står och väntar på blinddates, har hänt mig två gånger den senaste veckan.

Fredagsrutinen är vi alla väl medvetna om vad det innebär, mycket väl till och med. Sova länge, äta frulle, brygga en kanna kaffe, förkovra sig i DN och det där. Nu är det avklarat så nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till. Matlagning ikväll och så, annars vet jag inte. Imorgon ska det firas storebror så bakfylla är inte att rekommendera, inte alls. Är inte särdeles sugen på klubb heller, känner mig lite gubbug men Snottys går gärna bra ikväll, det gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0