Som alltid, mycket på kontoret

Fortfarande mycket lite tid för att fokusera på blogg. Igår var det litet kalas här i lyan. Inget gick sönder och EP låg och sova hela festen, bara det är en bedrift värt att nämnas. Fick Håkan-boken, ett radiostyrt flygplan, en vinare, godis och FYRA paket cigg. Känns som att presenterna kan säga något om mig. Mer eller mindre musikbesatt, med ett cigarettberoende och ett osunt förhållande till alkohol men ändå bejakar jag barnet inom mig. Klura lite på det ni. Orkade inte hänga med till Doncen inatt utan dog i sängen, vaknar klockan nio med en fullt påklädd flickvän sovandes bredvid, hur det hände vet jag inte. Men antar att hon försökt väcka mig (vilket inte är det lättaste när min promillehalt överstiger två) och sen bara tröttnat på det och somnat. Annars var det trevligt och tack för att ni kom och för de fina presenterna.

Idag blir det nog en middag på MAX, följt av mer matlagning och lite tv-serietittande vore inte fel. Det har vi inte hunnit med än, oväntat där. Men nu ska jag klä på mig tror jag, hejdå

Kommentarer
Postat av: anastasia

näe men sune. och olivia som hade tagit med sig mat till dig i små fina doncan påsar, och så somnade du. liksom, vad säger man? anyway. tack för igår, tack för att jag fick komma, hoppas ångesten mår bra idag.

2008-04-27 @ 23:07:53
URL: http://inanothertown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0