Skjuta städ

Ja, jävlar, tittat på "100 Höjdare", ensammen tack vare att min gode vän Simon idag valde det motsatta könet istället för mig, får väl helt enkelt godta detta faktum och tappert titta själv. Men herregud, de sista snubbarna som sköt städ rakt upp i luften, sådana sporter vill jag också syssla med. Det verkade så härligt att bo där i Södern, dricka öl, leka med pistoler, jaga stora djur och sen avrunda det hela med att skjuta upp ett städ 200 meter upp i luften. Ibland tröttnar man på Sverige helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: frida

fy fan dom var ju helt vidriga. vilka jävla idioter.
jag hejar ju desto mer på transvestiten då!

2008-04-22 @ 09:47:45
URL: http://enheltnykarriar.blogg.se
Postat av: Anonym

oj har du tappat körkortet? hur har du lyckats med det.
surt.
ja fy fan vad pinsamt det var när dom sköt sönder rutan. jag skämdes där jag satt i soffan. hoppas inte rutan var från andra världskriget bara. haha.
usch så pinsamt.

2008-04-22 @ 11:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0