Seen the reain

Hej bloggen! Idag är jag glad, jag är väldigt glad. Solen skiner äntligen och jag har varit en solstråle idag. Har gått runt och spridit glädje och en enorm dryghet hos mina klasskompisar. Har bland annat bjudit på min fantastiska sångröst i form av "Have You Ever Seen The Rain". Fick kommentaren av en klassvän att "Fan vad du är uppåt idag". I vanliga fall brukar jag mest se trött och sliten samt bjuda på en allmän trist attityd. Men icke idag. Så nu ska jag och en flaska Explorer ge oss ut på en resa, Mot havet.

PS. Dennis ifall du läser detta, ska du till Gbg i helgen? Hör av dig isådanafall. DS

Ha en trevlig dag allesammans. Tjarååååå

Kommentarer
Postat av: Dennis

Ledsen kompis :( Nästa helg.

2008-04-10 @ 20:19:56
URL: http://korallrevetinorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0