Saker man gör

Söndag, ingenting är som det ska men jag andas fortfarande i alla fall. Sitter och funderar lite över helgen som varit. Läser lite bloggar, ser en bild på Andreas Kleerup och påminns att jag på något sätt lyckades skrika något okvädningsord mot honom nere vid bankomaten. Inte med avsikt förstås utan han råkade bara stå bredvid Simon i bankomatkön men han tog åt sig ändå. Sen skämtades det bort och jag minns inte så noga jag var rätt full, det var i fredags. Igår blev det lite lugnare, prata med Karin, träffa lite Håkan-konsertare, ta en kort sväng på Bonden, sen doncen och till slut avlida på sängen. Sova länge, vakna av solsken, sova ännu längre. Gå upp, äta mat, få ångest, ta en cigg, mera ångest, funderar på att ta en klunk sprit och inte orka läsa DN. Den här söndagen kommer bli inge bra, så var det med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0