Rajtan tajtan

Tillbaka i Skrapan då. Utsikten ser likadan ut som vanligt, inget att hurra för sådär då. Tågresan gick bra, glodde klart på The Shields första säsong. Härligt att få igång serietittandet lite efter den markanta nedgången efter slutet på Linan. Roligast var väl på stationen i Göteborg där jag språkade med någon slags ur-Göteborgare som gjorde väldiga grimarser när jag sa att jag kom från Stååååkkholm. Trots detta bjöd han på två historier som fick mig att skratta mitt i allt elände. Sen ville han ha öl och jag hade bara sprit så det blev inget med det. Nu är jag rätt jävla trött så bingen blirre, först en cirre på bakgården, se hur det ser ut där med. Godnajti

Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer inte du från norrland?

2008-04-16 @ 04:11:47
Postat av: frida

välkommen hem min kära sambo!
puss

2008-04-16 @ 10:59:36
URL: http://enheltnykarriar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0