Pretto-getto-sofo

Jaha, då har jag gjort alla direkta måsten idag typ. Borde kanske gå och handla men känner mest för att punda ihop något hopkok till mat av all skit som redan finns i diverse lagringsutrymmen i lägenheten. Var en sväng och tjötade med Kommun-Gunnar, fick lite idéer och en sjuhelsikes massa jobb som jag antagligen måste göra men inte har någon större lust med. Hinkade lite kaffe i solen och lite sånt, det var göttigt. Borde försöka styra upp lite saker men jag har ingen lust och vilja till det. Typ deklarera, skolarbeta, ringa och sånt. Men nej, vill bara slappa, läsa Café och lyssna på musik. Lalala, tralla lite musik liksom. Vädret ute är fint men jag orkar inte gå ut, det är jobbigt, jag sitter hellre framför den här satans datorn och knappar. Nyheter, bloggar och sånt, bara hejcon bacon alltihopa. Man vill ju helst bara pissa i allt, sova och sen låta det bli torsdag, vill ha flickvän hit, nu nu nu nu. Inser hur jävla trist det kommer bli att inte Stååkkholma i sommar. Men jag tror ändå Vmo kan vara lite okej, har nära till Olivia och många vänner in tha hood så det får gå. På fredag fyller jag ju år, huh, 23, tjugotre bastajävlar. Jag börjar bli en gammal man, vad har jag liksom hunnit med. Alla kompisar pratar om sina resor och allt de har gjort, vad gjorde jag efter gymnasiet? Jag gissar att jag slösat bort min tid rätt rejält, men jag är en tidsslösare, fo sho. Hoppas Simon vill komma hit ikväll så vi kna titta på "100 Höjdare" tillsammans. Nehe, nu ska jag ta en funderare, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0