Oj oj oj

Klockan sex ringde alarmet imorses. Om det någon gång har känts som en dödsstöt så var det idag. Fy fan. Bara att släpa sig in i duschen, ta lite frukost och en cigg på det. Just då var jag hopplöst trött, då var allt hopp ute, jag ville bara gå och lägga mig igen, för allt i världen. Men som tur var hade jag varit taktiskt så när jag kom in igen väntade en rykande het kopp kaffe på mig och ett nytt nummer av DN som jag fick stressa igenom idag. Lite tråkigt att behöva stressläsa DN, jag vill helst hinna läsa och fundera lite. Men men, sänkt skatt igen är väl dagens stora nyhet I guess.

Som sagt, sov rätt uselt och det kan vara en förklaring till min trötthet. Somnade nog inte förrens vid halv tre och då får ni själva lista ut hur mycket jag sov inatt. Sen fem timmar tåg på det och kanske utgång ikväll (hur det nu blir). Mitt hjärta slår bara varannat slag när jag tänker så. Men det går nog bra vilket som. Jag kunde ju jobba 12 timmar i sträck utan att ha sovit på 24 timmar så det är nog lungan.

Dags att ta en runda till centralen för att hämta lite tågbiljetter. Ha en god dag, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0